Logo
გაძლიერებული ძებნა
«    დეკემბერი 2019    »
ორსაოთხუპაშაკვ
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
Advertisement on this site
არქივი

ივლისი 2019 (1)
იანვარი 2019 (1)
ივნისი 2018 (1)
იანვარი 2018 (2)
დეკემბერი 2017 (2)
ნოემბერი 2017 (1)
Datalife Engine
კატეგორიები
პოპულარული
გამოკითხვა
რა უფრო პრიორიტეტულია თქვენთვის რომ გაკეთდეს სვირში

გზის მოასფალტირება
ელექტრო სისტემის მოწესრიგება
გაზიფიცირება
წყლის გაყვანა
სხვა



ლელა ხიდაშელის ბლოგი
აირმაქსი
რეკლამა
Advertise on this site
პორტირების მომსახურებით ჯეოსელმა ისარგებლაკომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, სააბონენტო ნომრის პორტირების მომსახურებით მობილური ქსელის 60 700 აბონენტმა ისარგებლა.
აქედან 55 000 აბონენტი უკვე სხვა მობილური ქსელის ოპერატორის მომსახურებით სარგებლობს. პორტირებული აბონენტების სტატისტიკა შემდეგნაირად გამოიყურება: სააბონენტო ნომრის პორტაბელურობის დანერგვის დღიდან მოზიდული აბონენტების რაოდენობით „ჯეოსელი“ ლიდერობს და 2011 წლის 7 ივლისის მდგომარეობით „ჯეოსელიდან“ სხვა მობილურ ქსელში 16 300 აბონენტი გადავიდა, ხოლო „ჯეოსელში“კონკურენტი კომპანიებიდან 27 700 აბონენტი გადმოპორტირდა. მეორე ადგილზეა კომპანია „ბილაინი“, საიდანაც სხვა მობილურ კომპანიებში 9 700 აბონენტი გადავიდა, ხოლო კომპანიამ პორტირების შედეგად 11 300 აბონენტი შეიძინა. კომპანია „მაგთიკომში“ სხვა მობილური ქსელებიდან 15 800 აბონენტი გადავიდა, ხოლო „მაგთიკომიდან“ კონკურენტი კომპანიების მობილურ ქსელებში 28 800 აბონენტი წავიდა.
პორტირებული აბონენტების სტატისტიკის თანახმად, „ჯეოსელმა“ 11 400 აბონეტით გაზარდა საკუთარი მომხმარებელის რაოდენობა, „ბილაინმა“ კი 1 600 აბონენტი შეიძინა და ბოლოს, კომპანია „მაგთიკომი“, რომელიც ჯერ–ჯერობით წამგებიან მდგომარეობაში იმყოფება და პორტირების მომსახურების დანერგვის დღიდან 13 000 აბონენტი დაკარგა.
 
 (ხმები: 0)


მსგავსი ინფორმაცია


�������� ���� ������ ���������
������� ���
საიტები
ვალუტის კურსი
თბილისის დრო
რადიო იმერი
>
ამინდი
დიზაინი რედაქტირებულია ბესიკი წაქაძის მიერ