Logo
გაძლიერებული ძებნა
«    ნოემბერი 2017    »
ორსაოთხუპაშაკვ
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
Advertisement on this site
არქივი

ნოემბერი 2017 (1)
მაისი 2017 (3)
აპრილი 2017 (1)
მარტი 2017 (5)
თებერვალი 2017 (4)
იანვარი 2017 (2)
Datalife Engine
კატეგორიები
პოპულარული
გამოკითხვა
რა უფრო პრიორიტეტულია თქვენთვის რომ გაკეთდეს სვირში

გზის მოასფალტირება
ელექტრო სისტემის მოწესრიგება
გაზიფიცირება
წყლის გაყვანა
სხვა



ლელა ხიდაშელის ბლოგი
აირმაქსი
რეკლამა
Advertise on this site
გზა 38 წლის შემდეგ




ზესტაფონში მასშტაბური საგზაო ინფრასტრუქტურული პროექტების განხორციელება დაიწყო. მრავალწლიანი პაუზის შემდეგ მუნიციპალიტეტში სადგურ სვირისა და მეორე სვირის და როდინაულის საავტომობილო გზების რეაბილიტაცია მიმდინარეობს.გზის ნაწილი არსებობდა 38 წლის უკან,ხოლო დანარჩენი არასოდეს ყოფილა მოპირკეთებული. სადგურ სვირსა და მეორე სვირის პროექტის ღირებულება 2 885 382 ხოლო როდინაულის გზის სამშენებლო სამუშაოების ღირებულება 4 377 068 ლარს შეადგენს. პროექტის ფარგლებში განსაზღვრულია მიწის ვაკისის აღდგენა, კიუვეტების გაწმენდა, გზის ზედაპირის აღდგენა არმირებული ბეტონის საფარით, მდინარე ყვირილაზე არსებული ხიდის ასფალტო – ბეტონის საფარით მოწყობა, დაზიანებული მოაჯირების განახლება, საგზაო ნიშნების მოწყობა. პროექტები მუნიციპალური განვითარების ფონდის ფინანსური მხარდაჭერით ხორციელდება.
პ.ს. გამგეობის წარმომადგენლებმა განაცხადეს რომ შეიძლება გზის პროექტში ცვლილებები შევიდეს.კერძოდ გამგეობიდან ტყემდე შეიცვალოს საპარის ტიპი და არმირებული ბეტონის რნაცვლად დაიგოს ასფალტი. მიზეზი კი რაოდენ გასაგებადაც არ უნდა ჟღერდეს ისაა ,ბეტონის დამგები მანქანა თურმე არ ეტევა გზაზე. უცნაურად მხოლოდ ის რჩება რომ პროექტი წლებია უკვე არსებობს ,ჩატარდა ტენდერი 2015 წელს და უკვე 2 თვეა დარჩენილი პროექტის დასასრულამდე !მხოლოდ ახლა აღმოჩნდა გზა ვიწრო მშენებლებისტთვის.იმედია ხელისუფლება არ გაითვალისწინებს მშენებლების აბსურდულ მიზეზებს და ისე გაკეთდება როგორც უკეთესი იქნება მოსახლეობისთვის.
 
 (ხმები: 0)


მსგავსი ინფორმაცია


�������� ���� ������ ���������
������� ���
საიტები
ვალუტის კურსი
თბილისის დრო
რადიო იმერი
>
ამინდი
დიზაინი რედაქტირებულია ბესიკი წაქაძის მიერ